zaterdag 18 oktober 2014

Herfstvakantie

Goedemorgen! Voor mij is de herfstvakantie bijna afgelopen, maar voor een deel van Nederland is hij net begonnen. Ik heb dit jaar een hele leuke herfstvakantie gehad, ik heb zoveel leuke dingen gedaan!
Vorige week vrijdag heb ik met een vriendin 'jam twisters' gemaakt, en zaterdag t/m maandag was ik in Utrecht. Woensdag heb ik met een andere vriendin een marsepeintaart gemaakt, en die dag daarna met weer een andere vriendin macarons gemaakt. Het is niet dat ik dol ben op bakken, maar de laatste tijd begin ik het steeds leuker te vinden, dus ik vond de herfstvakantie een goede gelegenheid om los te gaan met bakken! Gister heb ik een lui dagje gehad, niet veel bijzonders gedaan. Hoe was jullie herfstvakantie? Of wat gaan jullie deze herfstvakantie doen? :)

Bron: Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen