zondag 5 oktober 2014

Favorieten || September

Hoi!

De maand september is alweer voorbij, en ik ga kijken of het onderdeel favorieten ook iets voor mij is! Vandaag laat ik jullie mijn favorieten producten of spullen van deze maand zien!


Om te beginnen het boek 'Looking for Alaska'. Dit is een boek van de bekende Engelse schrijver John Green. Dit is zijn tweede boek die ik lees, en ik vind het ontzettend leuke boeken!


Ik denk dat iedereen ze wel kent: de choker's. Vroeger had ik altijd een zwarte ketting hiervan, waar die nu is gebleven heb ik geen idee van, maar deze schattige armbandjes vond ik laatst bij de Primark, en ik moest ze meenemen.


De koude maanden zijn weer van start gegaan, en dat betekent  vaak droge lippen. Zelf heb ik heel erg veel last van droge lippen tijdens het fietsen, en vervolgens zijn ze helemaal kapot. De raspberry lip butter  van Nivea is daarom een echte aanrader. Hij ruikt trouwens ook zo lekker..
Ik ben niet iemand die veel met hygiëne bezig is, maar ik vind het wel altijd fijn als ik hand créme in m'n tas heb zitten. Deze heb ik gevonden bij de Hema, en ikzelf vind hem heel erg fijn.


Ik gebruik deze moisturizing cream al een tijdje, hij is daarom ook niet meer 'new', zoals wel op de verpakking staat. Deze cream helpt je nagelriemen om mooi te blijven. Ik had vaak last van kapotte nagelriemen. Ik geloofde er eerst niet zo in dat zo'n cream dat snel kan verhelpen, maar - bij mij - doet het dat dus wel! Soms gebruik ik het ook gewoon omdat ik het heel lekker vind ruiken, haha (;


En als laatste: deze lippenstift, tevens van de Hema. Ik vind dat Hema ontzettend mooie lippenstiften in het assortiment heeft, en dit is - tot nu toe - een van mijn favorieten. Je kunt de kleur een beetje vergelijken met een berry-kleur. Op de foto's hieronder zie je hoe de kleur uitvalt en welk nummer het is. 



Dat waren mijn favorieten van deze maand! Welk van deze is ook jou favoriet?

Liefs, Larissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten